2 September 2012

akhirnya...



Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...(panjang aku bagi)

konvokesyen PART 1

setelah 3 minggu tak terfikir pon nak post entry baru,hari ni dengan jayanya aku buat...sebenarnya banyak sangat nak share,tapi terbantut dengan kepadatan benda benda yang aku kene utamakan...berbalik tajuk diatas,macam tulis surat rasmi.

akhirnya,aku sudah bergelar seorang graduan Diploma Pengajian Islam...setelah berhempas terpulas sane sini belajar,macam macam dugaan datang, 2 kali repeat paper (dengan jujurnya) dapat lah aku menamatkan dengan sahabat sahabat yang banyak sangat menyokong...terutama nya kepada my ibu n ayah...thanks for supporrt me...i love u so much laa...



My buddie Mohd Alif...i'm gonna miss u bro...eah.









Inilah wajah kesayangan hamba..cehh,thanks ibu...adik sayang ibu sangat sangat.
*pic ngan ayah aku blurr...
















*Lihatlah kegembiraan        kami..banyak lagi pic sebenarnya...

kredit to my kakak,Kak Nor.
 



















teman susah senang..gembira berduka...
alif,nanti aku mesti rindu kau...








*ehem ehem...my cik "b"...
dapat gak konvo shame shame an syg...(gedik)
pasni,dah jarang jumpe an...susah nak tarik tudung u...
hurmmm...











                                                                                                                                       




 snap sebelum masuk dewan..takut tak sempat kononnya.takut duduk jauh,padahal selang sebelah kerusi je..





















erm,sebelum berpisah..kat eskelator pon jadilah






inilah dayang dayang yang buat hidup aku asyik tergelak jee...thanks sahabat!miss u...pic alin xde laa...







hah,unik nya kami...uncle dan anak saudara konvon same same...hehehe.



 Yang tak masyuk nya,tak berapa puas hati sangat laa sebab nama aku tidak disebut ea (bukan tak layak tau) oleh emcee,tup tup part aku nama gurl...huh,bahan gelak la satu PICC tu. (kerlassss kau Mar konvo kat sana)...memang tension tahap baban laa...but, dengan sebab rakan rakan seperjuangan aku lah aku abaikan kesalahan teknikal tu (teknikal laa sangat) ...



Alhamdulillah,syukur kepada Yang Maha Esa...akhirnya aku berjaya menggengam diploma...



P/S: sorry,ilustrasi kurang memuaskan akibat kamera aku teringgal dalam kereta...hanya kamera Nokia X2 sahaja mampu.akan ada sambungan...

No comments:

Post a Comment