19 July 2012

HAHA,I'M 21 now...

Assalamualaikum,

nie post ad-hoc sebab mengisi masa lapang selepas di'bedak'kan rakan sebaya..siot.

WAHH,dah 21 tahun ye aku..(boleh kahwin da)
malam birthday aku,seperti biasa...menerima wish-wish dengan ayat skema...(happy birthday,selamat hari jadi etc...)tak ada ke nak bagi aku I-pad ke,I-pod ke..Haha. 

But I'm always thankfull because had a person ingat tarikh ni

19 July 1991

and mostly for my ayah,ibu & abang...aku bukan siapa-siapa tanpa mereka.
sahabat-sahabat aku yang disayangi ketat-ketat..Hanis,Alif,Atok,Umar,Wan dan ramai lagi nak tulis...
(tak nak kawan Chom n the geng's,korang x wish aku pon,huh)

dan tak lupa juga buat teman bergaduh,manja,gedik(kadang2 je)..
Fatin Farahin (1st mention her name)thanks being a part of me..shared our love,give your adorable to me,
made me annoyed with your joke+loyar buruk.
i sayang you sangat laaa.

terima kasih,thank you,gracias,gamsa-hamnida,xie-xie,syukriya...








No comments:

Post a Comment