11 October 2012

nak 28jam sehari?

Assalammualaikum,hye peeps!!!


mengikut kelendar, lama gak aku tak sentuh keyboard untuk buat entry...MAAF,MAAF,MAAf zahir batin ea...memang tak berkesempatan sangat...aku pon tak tahu apa yang busy sangat.


sekarang,dah hampir sebulan tempoh aku praktikal...dah kenal II ngan makcik cleaner dah,office mate sebelah, dan penjual ais krim kat Mydin...(sebab hampir setiap minggu akan buat lawatan sambil lunch kat sana)..huh..macam II dugaan masuk alam kerja ni..kerenah tu,kerenah ni...payah nak masuk...esspecially Datin S a.k.a sugar mummy fitri.HAHAHAHAHA.


sob..sob..(menagis) aku rindu kat ibu n ayah...abang wan...my cik "B"...hurm..dalam Melaka,tapi nak balik rumah macam duduk kat Palembang ! nasib baik kredit sentiasa di sponsor penuh oleh ibu..hehe..


TAPI, aku sentiasa happy sebab aku ada KAKA MAI,KAKA NOR,FITRI dan HANIS (alaa,housemate aku yang gila tu)...

P/S:entry ini tidak bergambar.(malas nak upload)

1 comment: